Early morning.


Att gå upp halv åtta för att tvätta när jag jobbade till 1 igår och inte somnade förens vid tre, det känns inte helt mänskligt. Speciellt inte när jag ska jobba till 1 idag med, och imorgon, och på torsdag. Att det dessutom känns som att jag håller på att bli sjuk gör ju inte saken bättre. Men vaken är jag och tvätten är klar till hälften. Att slippa tvätta själv är iaf en sak som är bra, tacka vet jag min sambo! Blir så mycket roligare när man är två.

Tror det blir en liten sovstund efter vi har hängt upp den sista tvätten sen ska jag in till stan och käka lunch med min älskling! Blir sushi :) Sen är det bara att bege mig till jobbet.

Kommentarer
Postat av: anna

Puss my love!

2010-09-29 @ 08:52:07
Postat av: Åke

Puss MYY love!

2010-09-29 @ 22:31:36

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0