Vad bra att bussen är sen, eller inte

Sitter på bussen på väg hem till föräldrarna. Härligt att den är sen just idag när jag har brottom. Ska hämta bilen så att jag kan ta mig till jobbet, eller snarare så att jag kan ta mig hem från jobbet. Skulle varit framme 31 och nu är klockan 33 och det är väl sådär en 10 minuter kvar.... bra för min stressiga mage, verkligen. Måste hinna köpa mat innan jobbet också nämligen så det kan bli spännande det här. Hoppas på lite folk på Ica och ingen trafik. Håller ni tummarna?

Den här veckan är full med jobb och inte blir det någon lugn helg heller. På söndag ska systerdottern döpas och jag har fått äran att bli gudmor! Så innan dess är det en del saker som ska göras. Ska försöka hinna träffa pojken min också men han har tenta på fredag så vi får se hur mycket det blir :(

Nu är jag snart framme iaf, dags att springa hem och fort som attan köra till Ica!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0