Soffhäng med sambon hela dagen



Ja här har vi nu suttit i många timmar, i varsin ände av soffan med varsin dator i knät. Det har ätits pizza (Fanny var lite nyttigare och lagade mat dock), druckits cola, ätits Piggelin och även vindruvor har plockats fram. En riktigt skön söndag med andra ord och än är den inte riktigt slut. 

Imorgon väntar många timmars jobb, 14.15-24. Hoppar in två timmar tidigare så det blir lite längre än vanligt. Skönt att sluta 24 och inte 01 som förra veckan iaf! Nu ska jag fortsätta att dricka min cola och vänta på att min älskling ska ringa mig... Och glo klart på Rally brudar.

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0