Sängen, min bästa vän?

Idag är en sådan där dag som jag inte alls vill lämna sängen. Varför skulle jag vilja lämna detta varma mjuka ställe? Är så himla seg idag. Kan bero på att jag jobbade till 1 igår. Efter att jag slutat åkte jag till akuten på Mölndals sjukhus för att hämta stackars Fanny som spenderat alldels för många timmar i sjukhusmiljöer för att få reda på att lilltån var bruten men det finns inget att göra åt det. Eftersom båda var så hungriga att vi knappt visste vad vi hette stannade vi på McDonalds på vägen hem. Allt detta resulterade i att vi inte var hemma före 2 och jag somnade nog inte förens klockan var nära fyra. Men kl 10 fick jag gå upp för att flytta bilen, 12 likaså. Så jag skyller på allt detta, att det är därför jag är så trött och seg idag. Det är därför jag fortfarande ligger kvar i sängen och kollar på tv.

Men om två timmar är det dags att åka till jobbet igen. Ska se till att jag har mycket mat med mig så att jag inte blir så hungrig som igår, det var hemskt.

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0