I give up

Suttit och försökt fixa iordning min bloggdesign. Tröttnat på den jag har plus att den är ju inte jätte fixad eller vad man ska säga. Men jag ger upp nu. Inspirationen och kunskapen är som bortblåst, pust väck. Ska fjäska för min snälla pojkvän så ska han få hjälpa mig att fixa till min header istället, han är mycket bättre på Photoshop än vad jag är. 

Ska ge mig i kasst med att kolla upp vad jag ska beställa på Beauty Planet istället. Behöver ny ansiktskräm, ögonkräm och rengöringslotion vilket inte direkt är billigt. Så får bli att beställa på nätet så att det blir lite billigare. Dock aldrig testat den där sidan, någon som vet om den är bra? 


Leker fotograf en vacker höstdag i Slottskogen, önskar att kameran vore min. Här har jag lånat Nathalies.

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0