Hur blev det onsdag?

Helt plötsligt så var det onsdag. Hur gick det här till? Tyckte det var måndags nyss. Hann för övrigt inte att handla någon mat i måndags innan jobbet. Tur att jag har Carolina som köpte med sig en baguette till mig så jag fick i mig lite mat iaf! Himla buss! 

Annars flyter veckan på fort. Igår var jag ute hos föräldrarna och var husvakt för det skulle komma fönsterputsare. Shit vad snabbt de jobbar, swooosh sa det så hade de tvättat alla fönstren. Något som för mig hade tagit typ en vecka :P

Idag fick jag äntligen träffa min prins igen! Mötte upp honom på Chalmers och så gick vi o åt sushi till lunch. Väldigt mysigt! Hann prata lite med några av hans klasskamrater med som satt och plugga. De har tenta på fredag så stämningen var väl sådär... fast de verkade ha rätt kul ändå. Efter det blev det en stressad tur på stan och nu är jag hemma igen. Dock ska jag alldeles strax bege mig till jobbet. Måste förbi Maxi och köpa lite mat också.

Imorgon ska det pysslas en del och se om min kära samboca är hemma samtidigt som mig så att jag kan få fira henne lite på hennes födelsedag!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0