Födelsedagsfest och underbart folk!

Snodde en bild från Fannys kamera. Underbara vänner!

Igår hade min kära sambo födelsedagsfest hemma hos oss. Vi lyckades tränga ihop oss 15 stycken i vardagsrummet/mitt rum och hade riktigt trevligt. Det var en härlig blandning av Halmstadfolk, Göteborgare, Chalmerister, lärare, ekonomer... ja en salig blandning. Det dracks, åts tårta, öppnades paket, dansades, pratades och skrattades. Framåt natten tog vi oss in till Park Lane och lät festen fortsätta där. Bra musik, lagom med människor och fortfarande samma trevliga folk från förfesten, kan det bli bättre? Okej, en sak, pojken min hängde inte med ut vilket var minuset. Han har tenta imorgon så jag förstår honom!

Idag är det lite segare, lite mer illamående och mycket mer tomma flaskor i lägenheten. Men gårdagen finns fortfarande kvar som ett glädjerus i tankarna.

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0