Suck på mig själv!

Tror jag är lite förvirrad! Glömde att ta med mig modemet till mitt mobila bredband i helgen... som tur var hade Bohlin trådlöst så jag kunde surfa ändå ;) Sen tog ju självklart batteriet till kameran slut redan i fredags och laddaren... ja vart kan det vara? Inte där jag trodde att den skulle vara iaf. Suck suck suck! Blir så trött på mig själv. Dags att tag i en ny sortering tror jag så jag får ordning på de där röriga högarna jag inte riktigt har koll på. Så kanske jag kan hitta min kameraladdare så jag kan lägga in lite kort.

Kommentarer
Postat av: Mirja

ja du har ju massa kort jag vill se!! :)

2010-11-16 @ 12:53:02
Postat av: Anonym

MM SKAKA RUMPA, MM SKAKA RUMPA, MM SKAKA RUUUUMMPPPPAA

2010-11-23 @ 23:21:08

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0