Lunch sen jobb.

Nu ska jag strax bege mig hem till pojken min och äta lite lunch samt mysa! Får se vad han bjuder på den där pojken :) Efter det skall vi packa in hans cykel i bilen och bege oss mot våra jobb. Får se hur det går för mig idag. Lyckades slå i ryggen i en metallsak som stack ut igår så idag gör det ont i stort sett varje steg som jag tar. Inte jätte najs om jag får säga det själv. Men jag ska jobba på! 

Har väl inte gjort några enastående saker idag. Försökt klura på det här med telefon och vilket abonnemang/kontantkort jag ska byta till... kommer dock ingen vart vilket är lite segt. Men nu ska jag åka hem och krama på min älskling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för lunchen älskling!! ;D

2010-11-22 @ 18:53:29

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0