En rolig dag!

Det blev en trevlig dag på stan! Först gick jag och Nathalie runt och glodde i affärer ett slag innan vi tröttnade. Då gick vi och satte oss på Donken och åt en gammal klassiker; Glass med chokladsås och pommes! Supergott! Man ska alltså doppa pommes fritten i glassen, testa om ni inte tror mig!

Efter det bytte jag ut Nathalie mot Anna istället och så traskade vi runt i affärer istället! Vi har inte setts sen i januari så det var riktigt mysigt! Lagom till att jag åter igen började tröttna anslöt sig Nathalie och så småningom även Tess så att vi kunde åka hem till mig. Nu har vi suttit och tjötat, tittat på Annas shopping och väntar på att Fanny ska komma så vi får äta tacos. En riktigt bra och mysig dag, och än är det inte slut!!!


Jätte gott!


Märk väl att det finns lediga stolar....


... men somliga trivs tydligen bäst på golvet!!!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0