Häng i Slottskogen!

Efter att ha spenderat över 8 timmar i bilen, varav flertalet vid ratten, så var det skönt att få komma ut lite på kvällen. Det blev grillning, kortspel, kubb, fotboll och allmänt häng i Slottskogen med ett trevligt gäng vänner! De vita skorna är inte längre vita, ben och armar har fått lite fler myggbett och jag har fått ett och annat blåmärke. En riktigt bra kväll med andra ord! Träffade dessutom en gammal klasskamrat som jag inte träffat sedan studenten, vilket är 6 år sedan, så det var kul!

Självklart så kom det upp "byt batteri" på kameran när jag skulle ta kort så det får bli utan den här gången. Typiskt. Nu är det snart dags att sova. Imorgon blir det till att försöka städa lägenheten, vilket känns sådär kul om det är lika fint väder som idag. Sen bär det av till lagerjobbet på kvällen för mitt första riktiga pass, wish me luck! Kvällen avslutas kanske med Liseberg, fast mest troligt så blir det filmkväll och chill hos Okke.

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0