The beginning of the week.

Måndagen spenderades med att inte göra så mycket alls, var ledig och tog vara på det. Var ute hos mamma och pappa och lämnade bilen, det var väl det mest jobbiga jag gjorde på hela dagen hehe. Gårdagen var lugn den med. Städade lite här hemma och pysslade. Kvällen spenderades hos Okke. Han kom på den dumma idén att vi skulle gå och köpa godis... eftersom jag är jag åt ja såklart upp allt också, suck! Filmen för kvällen var The Runaways med Dakota Faning och Kristen Stewart. Måste säga att jag har sett bättre filmer.

Idag har jag jobbat lite och ska snart jobba ännu mer. Väntar på att pappa ska komma och hämta upp mig så ska vi åka hem till honom och mamma. Det har pratats om utgång ikväll men jag tror inte att det blir så. Det hade varit roligt för jag har inte varit ute på länge men jag klarar mig nog ett tag till!



Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0