Hur blev det onsdag?

Ja helt plötsligt var det onsdag och här har det varit tyst ett tag. I söndags packade vi in oss i två bilar för att åka till Erstaviken (tror den heter så!) för att njuta, och svettas, i värmen. Det var kanske inte den bästa idén! Det var bilar ÖVERALLT, gick knappt att komma fram. Tror jag slog världsrekord i kärringstop när jag skulle försöka vända i en grusig backe, det var bilar och människor framför, bakom och på båda sidor av bilen. Efter många försök och en väldigt stressad Frida lyckades jag faktiskt att komma därifrån mycket stolt över mig själv!!! Det gäller att inte ge sig! Vi bestämde oss för att parkera en bit därifrån och promenera upp på ett berg istället, till en scoutstuga. Var riktigt mysigt och så blåste det lite svalkande där uppe. Med betoning på lite! Vi drack iskaffe, åt melon och kakor och hade det allmänt trevligt. Tyvär så tog det trevliga slut alldeles för fort, jag och mamma var tvugna att åka hem till Göteborg igen.


Tur att det fanns lite skugga, över 30 grader ute!


Mumsig vattenmelon :)


Fina Krita njöt också av skuggan!

Saknar redan den lilla familjen, tur att det inte dröjer allt för länge innan de kommer ner hit och hälsar på oss! Längtar!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0