En kväll i Slottskogen

Igår bar det av till Slottskogen för en helkväll med Nathalie och Patrik. Vi spelade spel, drack lite vin och njöt av det sjöna vädret. Som ni kanske förstår vann Patrik frågespelet stort men när det kom till kortspel så hade jag och Nathalie lite mer tur :) Efter ett tag gav Patrik upp och åkte hem. Då blev jag och Nathalie uppraggade av ett gäng metallkillar haha! Kanske inte riktigt vår stil men det var trevligt att prata med lite nytt folk. När det blev allt för mörkt gav även vi upp och tog oss istället en skön nattpromenad genom Linné, Haga, Vasa och hamnade tillslut på Avenyn och McDonalds hehe. Var en riktigt mysig kväll :)



Nu måste jag skynda mig iväg till Haga, ska möta upp Nathalie så ska vi ta en fika på Husaren, de stora kanelbullarnas land :)


Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0