Då var det måndag igen.

Inte för att det är någon större skillnad på helg och veckodag för min del. Eller jo, olika jobb. Fredagseftermiddagen spenderades vid Hängesten med Anna och Okke. Det solades, badades och hades allmänt mysigt! Vattnet var riktigt skönt, kunde ligga i och plaska ett tag innan det var dags att försöka komma upp via stenar och tång. Det var en riktigt härlig fredag! Efteråt fick jag skjuts hem och där väntade räkor med mamma och pappa samt lite fotboll på tvn innan det var dags att krypa ner i sängen. Eller hem åkte jag inte, hem till mina föräldrar.


Älskade underbara hav!

Lördagen startade med jobb som kallskänka, upp kl 3.15, var inte alls trött efter att ha lyckats sova sådär en timme eller så eftersom det var så sjukt jäkla varmt. Efter jobbet åkte jag tillbaka hem till föräldrarna, tog mig ett bad och sedan däckade jag i solen några timmar på deras altan. Väcktes av blåsten som hela tiden bråkade med mig, tur för den att det var varma vindar åtminstone! På kvällen kom mamma, pappa och moster hem från staden och det blev grillning med trevligt sällskap! :) Riktigt gott! Tyvär var jag tvungen att gå och lägga mig tidigt, klockan ställdes på samma som dagen (eller natten kanske?) innan.

Så söndagen började även den med jobb i kallskänkan innan det var dags att åka hem till mig själv för att städa lite. Planen var havet eller Skatås men det blev en dag hemma istället vilket var väldigt skönt. Kvällen spenderades hemma hos Oskar med att kolla på film, Farsan blev det denna gång. Rolig och något udda film. En lagom slapp kväll vilket kunde behövas eftersom jag var så trött, roligt sällskap var det iaf!

Idag väntar jobb på lagret, börjar inte förens 16.15 så det är lite andra tider där om man säger så! Borde ta tag och damssuga här hemma. Eller gå ut i solen. Får se vilket som lockar mest haha.

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0