Igår var jag glad!!

Igår hade jag en sån där bra dag, jag var jätte glad!!! Hade första körlektionen på morgonen och det gick jätte bra, läraren lät jätte positiv etc. Sen var jag på promenad med Susanne som jag inte träffat på fyra år typ vilket med var jätte roligt! Vi traskade runt i Slottskogen i nästan två timmar innan vi drog in till Fröken Olsson och fikade. Efter det mötte jag upp med mamma för att titta på skor/stövlar till mig (ni får se nedan varför) och köpa present till brorsan. Lyckades hitta ett par perfekta stövlar på Nilsson så kvällen var räddad :)

Efter det tillbaka till körskolan för sista teorilektionen. Fick lite mer beröm för att lektionen hade gått så bra så blev ännu gladare :) Halkan ska bokas så nu är jag verkligen igång!!!


Anledningen till varför jag behövde nya stövlar.... dragkedjan gick sönder i söndags. När jag var i HALMSTAD! Kul att åka hem sådär till Göteborg :P

Nu ska jag ut till mamma och pappa!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0