Jag har tagit körkort!!!!! :D :D :D

Oh yes!!!! Idag är en bra dag för idag har jag tagit körkort!!! Äntligen är det mitt :D Fattar det knappt... Får jag sätta mig i en bil och köra själv nu? Jag? Ensam? Jaaaaa det får jag!!!!

Varit ett nervöst ... jag vet inte vad. Nu vet ni varför magen har bråkat med mig med hehe, stressigt det här ju! Nu kan jag äntligen slappna av. Vilket betyder att jag just nu har världens huvudvärk eftersom jag spänt mig så. Eftersom jag inte berättat för någon mer än mamma och pappa att jag hade uppkörning idag, eller att jag klarat teoriprovet förra veckan hehe, så blev det några förvånade sms svar när jag skickade ut att jag tagit körkort idag hehe! Var tillräckligt nervös utan att alla andra skulle fråga hur det kändes och önska mig lycka till.

Nu ska det firas med att jobba hela helgen :P


Tror jag kommer gå runt och le hela dagen haha!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0