Okej, ett litet försök.

Har tänkt och försökt att blogga i flera dagar nu men det går lite sådär, eller ja, det går inte alls. Just nu känns det mycket viktigare att mysa med Ellen och hennes familj ♥ Det har åkts lite skidor för min del men det har myst dessto mer!!! Nu har vi även en till familj på besök så nu är vi fem personer till här uppe. Får väl försöka mig på ett lite längre inlägg nästa vecka eller något när jag har lite mer tid. 



I torsdags tog vi längdskidorna och åkte en tur till Lindalens fäbod. Ellen hade premiärtur i sin alldeles nya och fina pulka. Det var riktigt mysigt att ge sig ut i skogen sådär. Det hade snöat en massa, och fortsatte när vi var ute, så spåren hade snöat igen. Det var verkligen en riktig fjälltur! Men efter de lite mer än 8 kilometrarna som turen var hade jag ont i både hälen och tån på vänsterfoten så sen dess har jag legat lite lågt på skidfronten. Nu känns den dock bättre så imorgon blir det kanske en tur igen. Känns dock inte så lockande när det ska vara 14 minusgrader och blåsa 7 m/s ;) Så vi får se hur det blir hehe.

Nu ska jag nog joina syrran och Anna med lite virkning! Ett pannband är redan klart, får se vad det blir nu. Funderar på ett fodral till min nya mobil som jag inte har köpt än? Eller någon liten figur av något slag? Får leta lite på nätet :)

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0