God natt!



Snöröjningen på min gata är strålande! Bilen har fått stå hela dagen, har inte vågat flytta den från parkeringen :P Någon (skulle gissa på vaktmästaren) har iaf varit snäll och skottat trottoaren utanför entren åtminstone. Ska bli spännande att försöka flytta bilen imorgonbitti. Tur att Oskar är här och kan hjälpa mig! 

Kvällen har bestått av lite scrapping och annat pyssel. Mitt i allt ringde Malin från Mexico så pratade med henne ett bra tag. Inte pratat med henne på allt för länge så det var riktigt roligt. Sedan blev det matlagning och middag tillsammans med Fanny och Oskar. Gott med riktig mat, sallad och hela alltet till ju! Efter maten har vi mest pysslat med ditt och datt vid våra datorer. Jag har packat ner allt jag ska ha med mig till mamma imorgon. Vi ska ha pyssel/scrappingdag, heeeeela dagen lång! Får se vad vi lyckas åstadkomma på alla dessa timmar... :) 

Nu är det snart dags att sova, redan krypit ner i sängen. Ska bara fixa lite med kort, håller på att ta fram kort från 2010 som jag ska framkalla. Det är en del att gå igenom. 

Sov så gott!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0