Måndag morgon.

Ja då var det ny vecka igen. Somnade på tok för sent igår vilket resulterat i att jag är alldeles för trött idag. Ligger i sängen och funderar på om jag ska sova lite till iaf. Bara en liten stund? Denna veckan är det än så länge fyra dagars jobb, måndag, tisdag, lördag och söndag. Men kan lika gärna bli sex dagar. Jag tackar och tar emot allt jag får men det hade varit skönt att få gjort massa andra saker denna veckan. Rensat min garderob t ex så att Fanny får plats, samma gäller för badrummet.

Men jag tror faktiskt att jag börjar den här måndagen med att vila huvudet bara liiiiiiite till!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0