Hujeda mig.

Jag kanske har haft bloggtorka? Eller bara bättre saker för mig? Tiden har iaf gått och här har det varit tyst. Har jobbat så mycket jag kunnat, vilket förra veckan kanske blev lite mer än vad som borde jobbas. På fyra dagar lyckades jag jobba över 43 timmar på två olika jobb. Jag var en zombie på slutet vill jag lova, sömnen uteblev och någonstanns där i mitten kanske det var som jag checkade ut. Men så går det när man inte riktigt vet hur mycket man får jobba och tackar ja till det som erbjuds. Denna veckan har varit mer normal, så som jag hoppas att veckorna fram över skall vara också. Skulle haft en ledig helg men så blev det inte, jobbade igår för en kompis som var sjuk. Tråkigt men plånboken blir nog glad den 25e. Många frågar vad jag sparar till... sparar? Jag försöker få det att gå runt. Har man varit arbetslös i nästan ett år har man lite att ta igen. Men en bokhylla är inhandlad och ett soffbord likaså! 

Gick för övrigt precis ut och satte mig på altanen för det är så varmt och soligt ute. Vad händer då? Jo dropparna börjar falla. Fick ta med mig datorn och gå in igen för jag ville ju inte att den skulle bli blöt. Så nu hällregnar det alltså ute, ett sådant där lätt sommar-hällregn. Stackars syster, Ellen och deras kompisar som är ute och badar. Tror jag får sällskap snart igen. 

Så vad har mer hänt? Syrran och systerdottern är här och har varit det ett tag. Tar alla tillfällen jag kan till att mysa med dem! Känns nästan som att jag sviker dem båda två så fort jag lämnar dem och åker hem till mig själv :P Jag har med andra ord inte varit så jätte mycket hos mig själv utan jag är mest ute hos mamma och pappa. 

jag har lyckats missa Way out west med. Var jätte sugen på att gå men med tanke på att biljetten kostade sådär en 1400 ca så kände jag att det skulle tömma mitt konto totalt. Så jag missade Håkan. Och vad jag förstår så här i efterhand så kan det har varit ett riktigt dumt beslut. Men min lördagskväll var inte helt fel den heller. Trött som bara den efter jobbet hade jag svårt att hålla mig vaken. Så jag satt med min underbart söta lilla systerdotter i knät framför tvn och så sov vi ihop! Var så mysigt! Innan dess var huliganerna, eller ja mina två kusinbarn, och min moster här på besök. Inte konstigt att vi var trötta!

Hm... annars så... en del filmtittande, en utgång som slutade på ölhak istället för dansställe, spelkvällar, and there was light utställningen. 

Jag orkar inte rada upp allt som hänt och jag tror inte att någon är så intresserad heller faktiskt. 

 
Sommar!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0