Imorgon imorgon!

Idag är det jobb och lite shopping med mamma som gäller. Just det ja, promenad med Suss också! Hoppas att dagen går fort för imorgon eftermiddag kommer underbara fina Tess hit! Ska ha henne hos mig ända till på söndag, ser så fram emot det! Antar att idag och imorgon kommer gå sådär segt långsamt bara för att jag har något att se fram emot.

Sen på torsdag fortsätter det roliga! Först så ska jag träffa mitt solsken, Anna!!! Inte sett henne sen mitten på januari vilket är alldeles för längesedan. Sen lite senare dyker även Fanny upp för att bo hos mig hela helgen hon med! Kan det bli bättre?! Jaa det kan det!!! För även Nathalie ska vara med på massa mys :) Och denna helgen jobbar jag bara på lördag, vilket betyder att på lördag kan jag festa för första gången på länge! Iaf utan att behöva tänka på någon morgondag! Så det väntas fest tillsammans med trevliga grabbar och deras vänner i helgen dessutom!

Åh vad jag längtar!


Fina underbara du!

Kommentarer
Postat av: Tess

Imorn smäller det!!! Längtar!! Puss

2010-03-09 @ 10:40:08
URL: http://thereseottosson.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0