Sommarklänning

Belönade mig själv med en somrig klänning idag! Vet inte vad jag belönas för men något bra har jag säkert gjort ;) Blev ingen lång stund på stan med mamma. Vi tog en tur till KappAhl på Avenyn sen fick det vara bra! 

Nu sitter jag här hemma själv och funderar på vad jag ska hitta på? O hörde av sig förut och sa att han sover hemma i natt så jag blir ensam resten av kvällen. Funderar på att göra iordning bland alla mina scrapbookingsaker. De ligger just nu nerpackade efter att ha varit hos mamma och pappa på besök. 

Är det bara jag eller har inte den där iPhone appen tagit alldeles för lång tid? Hoppas att den blir klar snart och att det kommer en till Android också. Känns som att Blogg.se ligger riktigt efter på den fronten...

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0