Ännu en gång...

så sitter jag här och funderar över det här med att ha kvar bloggen eller inte. Jag vill blogga, jag önskar bara att jag hade något att skriva om. Att jag var intressant på något sätt. Men jag har ingen speciellt bra klädstil, den är så vanlig den kan bli och inte är den något rolig. Inte ska jag ha barn eller gifta mig just nu så det går också bort. Laga mat kan jag ju iofs, men kan inte påstå att jag är speciellt bra på det. Vad är det mer storbloggarna handlar om? Skönhet kanske? Men är varken så intresserad av eller duktig på det där med smink och frisyrer. Pyssel gillar jag! Och musik! Men jag är inte så bra på något av det heller. Suck! Ibland är jag sugen på att skapa mig en helt ny blogg och börja om från början.

Ja, än så länge händer det nog ingenting på ett tag. Väntar lite med beslutet. Men det kliar i mina bloggfingrar, det måste jag erkänna!

Och bilder gick tydligen inte att lägga upp nu heller....

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0