Snowflakes from the sky.

Ny vecka, ny start, nya tag! Fick en skön sovmorgon idag, gick upp strax efter nio. Japp, that's right, att sova till nio är sovmorgon för mig nu!!!! Somnade innan elva igår tror jag så har sovit många timmar. Vet inte vad som har hänt. För bara ett par veckor sedan hade jag jätte svårt för att somna, som jag har haft hela mitt liv typ, och sov lätt till kl 12. Men de senaste veckorna har jag somnat som en stock varje kväll. Titta på film, tjena, jag bara somnar... Det är skönt att slippa ligga vaken och vrida å vända på mig i flera timmar innan jag somnar. Men samtidigt, hur kul är det att somna varje gång man kollar på film eller sett fram emot en mysig kväll med kärleken? Vet iaf inte vad som har hänt, helt plötsligt hände det! :P

Utanför fönstret faller stora snöflingor, eller gjorde för de verkar ha slutat falla nu. Jag sitter här under filten på soffan och har precis ätit frukost. Havregrynsgröt med linfrön, physilliumfrön, vetekli, björnbär och hallon! Försöker att vara nyttig och äta rätt. Väntar på att förkylningen ska släppa greppet om mig med så ska jag sätta igång med träningen igen. Blev lite mer än en veckas träning på Friskis innan det först kom nackspärr och sedan en förkylning. Jag vill ju träna!!!!

Nä, dags att sätta fart på denna dag lite mer!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0