Fördelar och nackdelar.

Det här med att jobba kväll/natt eller natt/morgon har ju både sina fördelar och nackdelar. En stor fördel är ju att jag får goa pengar i slutändan. En annan fördel med att jobba kväll är ju att jag får sovmorgon! Det som är negativt är ju att jag inte har något socialt liv, eller ja ett väldigt litet sådant iaf. Att jobba mellan 16-01 gör en ganska så trött så när  morgonen och dagen sedan kommer finns det inte så mycket ork till att göra något annat. Till exempel blogga :P Att jag dessutom var fjärde helg börjar jobba vid 4 tiden på natten på ett annat ställe gör inte det hela så mycket bättre. När fredagen är över denna veckan kommer jag att ha jobbat 6 dagar i rad, eller fyra dagar, en dag ledigt, sedan 6 dagar i rad. Jag ser iaf fram emot kommande löningar!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0