Freeeeeedag!

Axel Dahlströms torg i tisdags, riktigt härligt väder!

Idag är jag ledig, riktigt riktigt skönt. Är ledig imorgon med, yey. Igår när jag var på jobbet kom jag fram till att jag trivs jätte bra där! (Ja jag vet, jag har många jobb men det här är mitt huvudjobb eller vad man ska säga.) Visst lagerarbete är inte alls vad jag hade tänkt mig men jag börjar trivas riktigt bra. Lär känna fler och fler personer, börjar kunna det mesta riktigt bra nu och jag vet lite små knep för att det ska vara roligare hehe.

Men idag är jag som sagt ledig, ska inte tillbaka förrens på söndag. Dagen ska spenderas hemma, har en del att fixa med. Sedan skall jag åka ut till föräldrarna med pojkvännen min och ha lite fredagsmys. Kanske ska ta en tur på Frölunda Torg med mamma innan också.

Känns som att det kan bli en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Bingo Rimér

Damn, that pic is awesoome! Who took it??

2010-10-06 @ 20:21:05

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0