Sängliggandes.

Eftersom jag inte hittade någon att leka med idag får det bli sängen. Planerna på att gå ut ändrades tvärt i måndags och sen har jag inte lyckats ändra tillbaka dem. Hade iaf en riktigt rolig kväll igår, på Chalmersfesten. Första gången jag var på Chalmerskåren, shit pommes frittes vad stort det var. Dansgolv, trappor, toaletter och vrår överallt, att vi inte gick vilse är ett under. Dansades och hades roligt i flera timmar innan det var dags att gå hem och sova. Innan Chalmers var det förfest hos Okkes klasskamrat Ia med, riktigt trevligt det också även om jag bara var där i en sådär 40 minuter. Go tjej det där!

Nej vet ni vad, nu blir det korsord tror jag. Med tvn på i bakgrunden som sällskap. Imorgon väntar en dag med massa städ och fix, måste få ordning på det här stället. Det här fungerar inte, kan inte bo så här.

Åh vad jag inte vill vara hemma själv nu, vill ut, vill träffa folk, vill ha roligt. Jag ska ju inte ens jobba imorgon. Suck.


Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0