Nu är hon på gång!

Så här efteråt så känns det ju väldigt skönt och jag känner mig sjukt nöjd! Men när jag sprang ... fasen vad jobbigt det var. Blev inga 5 km... det blev 6 istället hehe! Första varvet gick sjukt långsamt så andra varvet kände jag att det var bäst att öka. Sprang så fort mina små ben kunde bära mig, vilket inte är överdrivet fort iofs hehe. Det som fick mig att orka var tanken på att i augusti visa dem att det visst är krut i den här damen, att jag ska springa ifrån dem allihop (Ja jag vet att det är jätte orimligt men man måste väl få drömma lite?!)!

Nu har jag blåsor under båda fötterna. Känningarna från astman som kom fram börjar iaf så smått att försvinna, ååååh vad jag älskar pollenallergi. Något säger mig att när jag vaknar på torsdag så kommer jag vara stel som en pinne och ha sjukt mkt träningsvärk. Men nöjd som bara den! Är väl inte helnöjd med tiden så den får vara osagd hehe ;) Det här var ju bara en inför-träningsrunda, den räknas inte :P

Ska försöka få till en löptur i helgen mellan allt jobb och mys med Fanny, är dock inte helt övertygad på att jag kommer lyckas. Så tror nästa gång jag springer blir på måndag, då blir det kära gamla Galgberget i Halmstad!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0