Marabou Polka!

Idag fick jag äntligen smaka på den nya Marabousmaken, polka! Tittat efter den när jag varit och handlat men då har den inte funnits. Men så idag när jag var på Pressbyrån så fanns den där bland all annan god choklad. Tror inte att det kommer att bli en av mina allra största favvisar men den var riktigt god!!! Absolut ett bra alternativ till Fazer Marianne som annars är min favvis! Äsch vad jag ljuger, jag kommer säkert föräta mig på den om jag känner mig själv rätt, fasen också! Jag som ville börja bli nyttig... köpte iaf Loka citron istället för cola, lite pluspoäng till mig väl?



Någon annan som smakat?!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har inte smakat än, måste göra de :)

2010-05-09 @ 10:58:59
URL: http://sandraevaldsson.se
Postat av: Fru Sessan

Låter gott! Gillar inte choklad annars, men polka är ju en klar favorit =)



Ja, om du inte redan har förstått att min ironi till badrumsinlägget inte var ironi, så kan jag ju berätta att vi har köpt lägenhet =) Yay!



Annars i livet då? Kram kram

2010-05-24 @ 20:16:33
URL: http://sessan82.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0