Klockan är ställd på 02.30....

Och nej det är inte för att jag ska hinna med nattbussen hem eller något sådant. Utan då ska lilla jag gå upp för att åka till jobbet. Imorgon är min första dag (eller natt ska man kanske kalla det) själv i kallskänkan. Lite nervös är jag allt men jag tror att det ska gå bra. Många mackor ska det göras och många smörgåstårtor. Skönt iaf att det väntas regn för det betyder att det inte kommer gå åt rikigt lika mkt mackor som en solig helg. Bara räkbåtarna till Kba är 25 stycken ... mååånga mackor blir det!

Så nu har jag bäddat ner mig i sängen, eller ja jag har redan legat här en halvtimme. Halv åtta på en fredagskväll.... vad är det här?! Imorgon är det likadant. Tvivlar dock på att jag kommer somna så ska sätta på en film eller något. Kanske lösa korsord?

Kommentarer
Postat av: Izabella

Hej, jag skulle behöva hjälp med en grej. Det har med kärlek att göra. Klicka bara in på min blogg så ser ni problemet. Skulle vara tacksam för svar.

Postat av: FATMA | sångerska

Tycker du att Aaron Johnson & Jackson Rathbone är lika? :)

2010-05-12 @ 17:33:40
URL: http://fatmas.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0