Hur gick det nu då?

Ja med mina två mål för dagen alltså! Jag har ju gett mig ut på springturen som ni redan vet så det är avcheckat! Och med vattnet gick det strålande! Över två liter har jag fått i mig idag :)

Men nu är klockan ställd på 4.15 så det är bäst att jag försöker att få lite sömn. Imorgon väntar smörgåstårtor, räkbåtar och massa andra mackor. Sen får jag skynda mig hem och städa för på kvällen får jag fint besök! Min älskade Fanny kommer och ska bo hos mig till på söndag!!! Är så glad att hon kommer redan imorgon så att vi hinner mysa lite eftersom jag jobbar hela helgen. Kommer bli mys och tjejsnack på hög nivå :)

Sova var det ja.... för jag är ju så sovtrött..... suck!

Kommentarer
Postat av: Tess

Men jag då?! Jag vill oxå va en älskade vän!! ;)

2010-05-25 @ 23:32:18
URL: http://thereseottosson.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0