Göteborgs nya hjul.



Göteborg har ju fått sig ett nytt hjul, ett Londoneye fast här istället. Jag tycker att de kunde väl kommit på något nytt men får väl erkänna att det ser lite fräckt ut. Dock tillhör väl jag dem som troligtvis aldrig kommer åka upp i det där hjulet eftersom jag är höjdrädd. Okke påstår att han ska hälla i mig en flaska Fisherman och sen lura upp mig... jag tror inte han vet vad han ger sig in på. Fast egentligen skulle jag ju vilja åka det, jag vill också kolla på utsikten. Himla höjdskräck. Frågan är bara vad det kommer att kosta? Något säger mig att det inte kommer vara jätte billigt.

Någon som vet när det rullar igång? Jag trodde det skulle ha gjort det vid det här laget.


Lägg märke till den svarta VIP-vagnen. Undra vad som krävs för att få åka i den?

Kommentarer
Postat av: skaterdood

Har precis frågit vakten och ha så att man måste vara lycklig när man står i kö för att åka vip. Iaf är det samma precis som vanligt. 85kr Varsågod o lycka till frida ;) haha.

2010-05-23 @ 16:04:40

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0