Delmål 1: Midnattsloppet

Japp igår tog jag steget och anmälde mig till Midnattsloppet 21 augusti här i Göteborg. Har ju snackat om det ett tag men nu kände jag att det var slutsnackat och att det var dags att göra något åt det. Så nu ska här tränas, för i höst är det jag som ska springa en mil på en timme. Känns som ett rimligt mål faktiskt, om jag bara kunde komma igång med min träning. Förra året sprang jag Vårruset på 26 minuter, det är 5 km. Det var dock utan att ha tränat så tänkte att om jag tränar borde jag ju klara det? Väl? Eller är jag alldeles för optimistisk nu? Drömmer jag för mycket?

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0