Reklampaus.

Eller ja, vilken paus som helst. Just nu vill jag ha en stor paus från mitt liv och tankarna i mitt huvud. Det hade varit najs! Därimot vill jag inte ta en paus ifrån alla roliga saker! Mina underbara vänner gör att mitt hjärta bankar lyckligt och snart får jag förhoppningsvis träffa vissa av dem igen! Men innan dess väntar en helg med jobb och massa pyssel. Eller nej först väntar imorgon... Dagen kommer börja bra med att barndomsvännen Cissi skulle köpa med sig frukost och komma förbi här, riktigt mysigt! Sen på kvällen väntar "Halv åtta hos mig" hos Okkes klasskamrat Linnéa, återigen jag och massa Chalmerister! Men sen, sen är det jobb och pyssel som väntar.  

Hjärnspöken gone wild!



(Vilket rabbel det blev i det här inlägget :P)

Kommentarer
Postat av: Tess

Det kommer lösa sig i din lilla hjärna sen ska du se!!! Saknar dig otroligt mycket min lilla sockertopp. Ha det så kul ikväll! Puss

2010-03-25 @ 07:29:45
URL: http://thereseottosson.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0