Mardrömmar och dålig sömn.

Vaknade inatt och trodde att det var någon i lägenheten. Drömde nämligen någon mardröm som jag inte riktigt kommer ihåg nu men jag var iaf på jobbet och så var helt plötsligt hela butiken kolsvart. Efter ett tag märkte jag att det stod någon framför mig och när jag skulle slå 112 på mobilen så fungerade det inte så jag fick panik eftersom den här personen bara närmade sig mer och mer. När han (eller om det var en hon) var precis framför mig vaknade jag med ett ryck och det kändes verkligen som att det var någon i min lägenhet. Ingen bra sömn i natt med andra ord, efter det var det svårt att somna om. Somnade och vaknade om vartannat hela natten.

Jaaa vad jag är taggad idag. Eller inte.

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0