Härlig promenad!

Det blev en härlig men smått riskfylld promenad upp på Ramberget idag! Solen bestämde sig för att titta fram så det blev riktigt najs! Blev många pauser, dels för att vi var trötta och dels för att vi var fyra stycken kameratokiga tjejer haha. Utsikten från toppen av berget är storslagen, även om det är ganska mycket industrier som man ser. Vi lyckades ta oss upp och ner utan att någon stod på näsan iaf!

När vi var klara med berget tog vi en liten tur på Backaplan med, den största shoppingen gjordes på bolaget inför morgondagen :P Nu håller vi på att fixa oss iordning för att strax bege oss in till stan för lite After Work på Excet. Hört att det ska vara riktigt bra AW där så ska bli kul att testa på den!


Jag pekar på viktiga platser ... eller ja .... haha


Lite paus i solen!

Kommentarer
Postat av: alexadnra

Hejsan! :)

hoppas du har en trevlig lördagskväll.

Tänkte bara tipsa om mina tävlingar jag har,

en parfym, en spikmatta och ett presentkort på parfymer! Du hittar dom i kategorin "Tävlingar" eller så kan du bara klicka här;

http://byalexandra.blogg.se/category/tavlingar.html



kram.

jag berom ursäkt om du inte gillar "reklam", hoppas du klarar av att radera kommentaren då;)



skickar just till dig för att jag sett att du tävlat om en spikmatta tidigare!

2010-03-13 @ 20:44:59
URL: http://byalexandra.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0