Ett gäng trevliga Chalmerister!

Igår var det som sagt "Halv åtta hos mig" hos Linnéa! Jätte god fisksoppa och så våfflor till efterätt, det var ju trots allt våffeldagen! Blev en hel del Chalmeristsnack, duggasnack och annat som jag inte förstod mig på, men hey vad kan man förvänta sig när det är jag och typ 10 klasskamrater?! Det är bara att gilla läget :) Snackades en hel del om annat med, resor lite hit och dit. Sjukt sugen på att hänga med på Oskar och Nickes lilla jorden runt tripp, vill ju åka till massor av de där ställena! Men först vill jag ha råd att åka till Mexico och hälsa på Malin :)

För att summera ihop det så var det kanoners! Det där gänget är verkligen så himla trevliga!

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0