Veckan/helgen/veckan i bilder.

Det känns som att det har varit helg onsdag-tisdag trots jobb som sagt, därav den konstiga rubriken. Men här kommer en del av godbitarna!


Laddade för en dag på stan!


Flitigt kortskrivande i Bältespännarparken!


Får vara fylleschaffis för första gången i mitt liv, ett äventyr att hitta ut till Studiegången!


Tentafest är kul även om man inte skrivit tenta ;)


Halmstad och glass på Möllegården. Japp det var lika gott som det ser ut!


Och Tylösand var precis så härligt som det ser ut :)


Slottskogen likaså hehe!!!

Finns kort som jag önskar att jag hade, kort jag önskar att jag kunde lägga upp. T ex diverse danser i fönstret, med och utan knäppt skjorta, lyckligt dansande på dansgolvet, goa kramar av bästa vännerna. Och såklart mitt grymma bilkörande ;)


Kommentarer
Postat av: anna

PUSS!!

I LOVE YA!

2010-06-03 @ 08:18:48

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0