"Skalman är så tlööööött, tlöööött..."

Idag har det varit full rulle! Först jobb, sedan hem till mig själv och mata sötisen, förbi och hälsa på Anna på andra jobbet, hämta mamma på hennes jobb, köpa present, hämta mormor, hämta pappa på hans jobb och sedan kalas. Nej jag har inte flängt runt jag lovar! Så nu är lilla Frida trött, sen 4.15 har jag varit vaken, då får man sova nu va? Dock tänkte jag börja läsa på en ny bok så jag lär väl fastna i den ett tag innan jag somnar. Kommer väl inte kunna somna sen för det är en hemsk och tragisk bok, det är ju sådana böcker jag gillar... helst ska de vara sanna också precis som denna. Vad är det för fel på mig!?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hoppas boken var bra. Du är ju en riktig bokmal min vän. :) Du får ta ngn dag då su sover ikapp all förlorad sömn sötis. Saknar dig.

2010-06-18 @ 05:29:22
URL: http://fannysofie.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0