Roadtrip!


Tre glada töser i en Volvo!

Igår var det dags att börja roadtripen. Jag, Tess och Fanny packade in oss i Volvon och startade i Göteborg. Målet var Halmstad men vi tog en liten omväg hehe. Första stoppet blev Gällstad/Lager 157. Vi blev nog lite besvikna alla tre för vi hittade ingenting, eller jo, jag och Tess köpte varsin scarf. Fast å andra sidan var vi nog rätt nöjda för vi kände alla tre att våra bankkonton fått lida lite på sistone hehe. Glada var vi iaf, fönstershopping är ju roligt det med!


Utanför Lager 157!


Vi var ju såklart tvugna att lämna ett spår...

Sen var det bara till att packa in oss i bilen igen för nästa stop, Gekås i Ullared! Vi, eller snarar jag hehe, körde genom skog och ännu mera skog... så helt plötsligt öppnar det upp sig och där ligger Gekås. Lyckades hitta en parkering efter inte allt för mycket letande och sen var det dags för lunch, våra små magar skrek efter mat vid det här laget. Därefter var det dags att bege sig in i vimlet! Spenderade några timmar där inne men lyckades att komma därifrån med saker som vi behövde allihopa, inte en massa onödiga köp här inte! Dock blev det ett hål i plånboken hehe.


Taggade som få!


Världens största fjärrkontroll!!!


All vår shopping fick iaf plats i en gemensam kundvagn! Trots detta ser Fanny förkrossad ut hehe

Ännu en gång var det dags att sätta sig i bilen, dags för sista etappen till Halmstad. Kvällen spenderades hemma hos Fanny där det bjöds på falukorv och mackaroner :) Även Hanna kom förbi vilket var väldigt trevligt då jag inte träffat henne sen jag fyllde år. Vi skrattade som vanligt så att vi fick ont i magen. Började kolla på kort från veckan, jag och Fanny visste inte vart vi skulle ta vägen när vi såg ett visst kort. Inte ofta jag skrattar så jag gråter men detta var ett sådant tillfälle!


Hos Fanny lagades det mat!


Hanna kom förbi :)

Hela onsdagen var verkligen en sådan där dag som jag kommer att komma ihåg länge! Alla dessa härliga skratt, inte en gång, inte två gånger utan heeeela tiden vek vi oss dubbla av skratt åt allt möjligt! Fina fina ni! ♥


Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0