Nu mår hon som en prinsessa!




Dagen har spenderats på en klippa vid havet, klarblå himmel och massor utav sol! Två dopp i havet blev det, iskallt men väldigt skönt! Ytterligare en dag som jag kan leva på, en dag som får mig att orka jobba 6 dagar i veckan hela juli :P Det är bara att tacka och ta emot, på måndag kommer tydligen regnet igen. Då ska jag leva på denna veckan, denna underbara vecka som fått mig att må så bra! Tänk vad lite sol kan göra...

Jag har bestämt att det här ska bli den bästa sommaren någonsinn, så nu tänker jag se till att den blir det med. Den har ju börjat bra så förhoppningarna är goda. Det ska badas, grillas, umgås, jobbas, tränas, resas, kramas, ätas glass i stora lass!!! Ja planerna är många hehe. Och det bästa av allt, jag har bara mig själv att tänka på! Här ska njutas.

Men först ska det jobbas både lördag och söndag så klockan är satt på 03.00. Dags att sova med andra ord! God natt!


Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0