Lagerarbetare

Ja nu rullar det igång. Idag har jag jobbat på lagret, det gick bra... tror iaf inte att jag gjorde några fel haha! Imorgon och på onsdag är det lagret igen, sen är det även bokföring på onsdag och antagligen på torsdag. På lördag och söndag är jag kallskänka. Så min lediga dag denna veckan är helt enkelt fredag, mycket pengar blir det! Det tråkiga är ju dock att det är nu som sommaren har bestämt sig för att komma, fast det visste jag ju redan innan att den skulle göra när jag började jobba på riktigt. Så är det alltid.

Kameran är laddad men har inte haft något roligt att ta kort på. Vem vill se min middag t ex?! Kan tänka mig att ni börjar tröttna på tråkiga kort på mig med så... inget kort denna gång heller. Fast egentligen är det ju mycket roligare med kort.

Rabbel rabbel... här skrivs ju inget kul.

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0