Hemma i Göteborg igen

Ja då var denna underbara vecka slut och jag ligger här hemma i sängen själv. Längtar redan efter mina underbara flickor som verkligen fått mig att må så himla bra denna vecka. Men på midsommar ses vi igen så jag ska försöka att överleva tills dess!

Orkar inte göra något långt inlägg idag, ska fortsätta att läsa på min bok, "En flicka som kallas Alice" av Kristin Hannah. En riktigt spännande och bra bok så jag har svårt att lägga den ifrån mig.


Lördagskvällen/natten bjöd på mängder av skratt den med!

Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Heeej! HUr är det? Sist du skrev, skulle du få mer balans i livet. Ja, det är sånt jag försöker med varje dag. Alltid en massa måsten och jag börjar lära mig att säga nej oftare! =) Annars, allt bra? ska du göra nåt roligt i sommar?? Jag ser fram emot flytten så jag snart spricker! =) Kram

2010-06-14 @ 20:57:54
URL: http://sessan82.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0