Förfest och utgång i Helsingborg!

Nu är det förfest som gäller här! Eller just nu håller fyra tjejer på att göra sig iordning vilket tar sin lilla tid. Fanny står för frisyrfixandet, fast Nathalie fixar hennes hår. Tess står för sminkandet. Detta betyder att jag inte kan göra så mycket annat än att agera dj på Spotify ;) Ikväll ska vi ut någonstanns, eftersom jag aldrig varit ute här har jag ingen riktig aning men Fanny och Tess verkar ha lite koll. De har ju iaf varit ute här en gång tidigare.

Nej nu är det nog snart min tur att sminkas!


AAAAAAAAJ!!!!!!! Men vill man vara fin får man lida pin har jag hört...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Oj va heta vi är darling. Jag ser gravid ut, och jag måste säga att jag har sett bättre bilder på dig <3 älskar dig och saknar dig jämte mig när jag vaknar vännen Pusssss

2010-06-14 @ 21:47:44
URL: http://fannysofie.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0