Åter i vardagen.

Ja nu är man hemma igen men längtar tillbaka till veckan som var. Eller hemma, jag ligger i sängen hos mamma och pappa. Ska strax sova för klockan är ställd på 4.15, imorgon ska jag vara kallskänka igen, precis som i tisdags. Idag har jag varit ekonom och på fredag samt lördag ska jag vara videouthyrare. Mångsysslare?

Dagens prestation blev en springtur vid Oxsjön. Tog mig runt två varv vilket är 5 km på 35 minuter. Inte jätte fort men jag är nöjd, en förbättring på 5-10 minuter sedan senaste gången. Måste bara springa lite oftare så att det blir lite mer resultat. Det är mycket tankar som hinner fara igenom huvudet när man springer där på grusvägen. När det känns som jobbigast och jag bara vill lägga mig ner på marken och dö tänker jag på hur snygg jag ska bli ;) Att lägga handen på magen är ett annat knep, då känner jag verkligen hur musklerna arbetar och det känns verkligen att jag gör något bra! Nästa gång ska jag springa ännu fortare!!! Nu väntar jag bara på träningsvärken som kommer imorgonkväll och på att mina skavsår ska försvinna. Det är så gott att ha blåsor i blåsorna....

Men nu är det verkligen dags för mig att sova. Imorgon väntar som sagt jobb och sedan blir det kalas för moster min!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Duktig du är vännen. Imponerad! :) Saknar dig sötaste!

2010-06-17 @ 11:36:11
URL: http://fannysofie.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0