I Stockholm hos Ellen, hennes mamma och hennes pappa!

Här gäller det att passa på! Så igår satte jag och mamma oss i bilen för att åka till storstaden för att hälsa på den lilla familjen. Det var första gången jag körde så långt men det gick jätte bra. 5.5 timmar från Göteborg, inklusive matpaus och en tankning. Upp kom vi iaf och kvällen spenderades med att mysa med lilla Ellen och hennes föräldrar.

Idag packade vi in oss alla fem i syster och sambos bil och åkte ut till Vaxholm. Var en riktigt varm och fin dag, promenerade omkring längs vattnet, åt smält mjukglass och en god lunch på ett mysigt litet kaffé. Ellen var så snäll och sov hela tiden, mosters duktiga lilla tös!

Imorse vaknade jag och mamma av att det knackade på dörren, syster min kom in och lade sötis mellan oss. Kan kanske vara det bästa sättet att vakna på, en liten Ellen som ligger där och är så fin, håller en hårt i fingret och kämpar med ben och armar!

Mycket bärande och mys har det blivit denna resan också, jag och mamma passar på så mycket vi kan. Imorgon ska jag köra hem igen och sen dröjer det några veckor innan vi ser den lilla familjen igen. Hon växer ju så fort, hur ska vi klara oss?!


På Vaxholm, vad "slottet" i bakgrunden heter kommer jag dock inte ihåg just nu :P


I kön till bilfärjan... fyndigt värre!


Kommentarer
Postat av: Henrik

Det var Waxholms castell på bilden. Tack för turen, det var toppen;-)

2010-07-11 @ 10:14:02

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0