5 dagar och 18 timmar

Ja så långt är det tydligen sedan jag skrev mitt förra inlägg. Tiden bara rusar iväg. Helgen spenderades med jobb, upp kl 3 både lördag och söndag. Lördagen var lite som en dimma, trött som bara den. På söndagen kom Susanne och Martin förbi så vi grillade och spelade kort in på sena natten! :) Mycket trevligt måste jag säga, åt hur mycket som helst så att jag inte rullade efteråt är ett under hehe.

I måndags så blev det en sovmorgon och sen var det dags att bege sig till lagerjobbet som jag varit ledig från en vecka. I tisdags åkte jag hem till mormor för att få köttbullar :) Min moster var där också och vi fick så mycket mat och gott! Det blev förutom köttbullar även jordgubbar och grädde till efterätt och sen till kaffet blev det nybakad apelsinkaka, mums!!! Efter det var det dags för en omgång frisbeegolf i Skatås tillsammans med Oskar och hans jobbarkompis Anders. Jag lyckades få bättre än tidigare så det var ju ett plus, har fått in tekniken lite nu iaf. Anders som spelade för första gången var lite för bra för sitt eget bästa hehe... han kanske inte får hänga med fler gånger ;)

Igår, då det redan var onsdag hur gick det till, kastade jag lite frisbee innan jobbet hemma på gräsmattan. Grannarna måste trott att jag var knäpp, gick fram och tillbaka haha. Sen var det bara att packa in mig i bilen och åka till lagerjobbet. Var en ganska så seg dag, tiden gick rätt långsamt på jobbet och varmt som attan var det.

Och idag är det redan torsdag då. Hold your horses, tiden går på tok för fort. Idag är mamma och pappa hemma igen så nu har jag lite sällskap :) Idag ska jag sköta bokföringen och sen i eftermiddag ska vi upp till Oxsjön och springa. Det är verkligen på tiden, inte sprungit på länge och det är verkligen inte bra. Nu är det bara en månad kvar till Midnattsloppet på 1 mil... hur ska detta gå? Suck. Vad hände med att jag skulle vara duktig? Kanske skulle sluta äta 1000 liter glass varje dag dessutom. Men det är ju så gott!!!!

Nej om jag skulle ta och börja jobba då. Undra vart min kamera är?

Kommentarer

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0