Gammalt blir nytt

När man byter stad sådär som jag gjorde för fem år sedan när jag flyttade till Halmstad för att plugga så händer det att man tappar kontakten med folk. Det finns en kompis jag inte träffat på nästan hela den tiden men tack vara msn och liknande har vi ändå hållt kontakten. Och igår kom hon på en strålande idé! Så nu ska vi promenera varje tisdag tillsammans :) Första gången blir nästa vecka, på onsdagen haha! Men det är bara för att jag inte hinner annars. Ser verkligen fram emot det! Förena nytta med nöje :)

Tack Susanne för denna braiga idé!!!


Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Det är så trist att man tappar kontakten så lätt bara för att man flyttar =( Det blir liksom aldrig som förr, men när man väl ses så känns det oftast som man aldrig har flyttat ifrån varandra =)

2010-01-06 @ 15:40:01
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Fru Sessan

Krya på dig! =) Jag är supertaggad! Jag längtar verklgien massor tills jag får se resultat från min intensiva träning =)

2010-01-06 @ 15:51:57
URL: http://sessan82.blogg.se/

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0