En sådan där bra dag.

Jag gillar sådana här bra dagar! Visst det började kanske lite knackigt och trött som attans var jag. Men det ordnade till sig och sen blev det bara bättre och bättre!!! Hade massa roligt för mig, trevligt sällskap och jaa... en sån där bra dag helt enkelt! Sen avslutades det med mera trevliga människor och mer leenden.

Ibland kan även en nästan helt okänd människa göra att man mår bra! Tänk vad ett leende kan göra :)

Nu ska jag kolla klart på NCIS och sen Andra Avenyn. En toppendag borde avslutas med glass eller choklad... men inget av det finns här hemma. Får kanske bli popcorn, det funkar ju det med!

Jaaaaaa vad jag är bäst ibland!!! Haha ego? Jag? Neeää ;)


Smile!

Kommentarer
Postat av: anna

Te amo mi amor!!! =)

2010-01-28 @ 23:02:59

Ville du skriva något?!

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Om du vill lämna din mail skriver du den här!

Har du en egen blogg?

Dags att skriva vad du har på hjärtat!

Trackback
RSS 2.0